Come visit often

Come visit often

Tuesday, December 18, 2012

rojak + merpati

HANYA DI MELAKA <3

Melaka ni satu je, makanan sodap2 .. harini lepas balik kelas je, aku ngan member aku jalan kaki pergi makan ROJAK memang sedap aku cakap, dah la banyak tepung, kuah rojak tu pun sedapppp, tak pekat, tak cair .. kalau korang tahu kampung hulu yang dekat2 river cruise  kat situ laa .. tak dapat snap gambar pown sebab nikmat sangat makan .. HAHa


Pastu kan pastu kan .. nak cite ni, tadi masa jalan2 lepas makan. Aku nampak burung merpati ni .. banyak gileeee .. niat nak lari kat situ biar semua merpati tu berterbangan macam dalam MOVIE. Tapi nona cina tu pandang aku lain macam .. haiwan belaan dia kottt .. BAHAHA 

1 comment:

  1. klau aku terus je buat ape yg terlintas kat dlam kpale. bukan ape, rugi kot klau kite lepaskn pluang keemasan tu mcam tu je. pengalaman pun trlepas mcm tu je. rugi2. klau skalipun nona tu nak marah, blah je lah sambil buat muke bodoh. ape dia boleh buat? muahahaha!

    ReplyDelete