Come visit often

Come visit often

Saturday, February 13, 2016

I'M BACK

Assalamualaikum ..

Rasa kekok pula nak menaip blog semula, sekian lama berperang dengan kehidupan diploma sekarang Alhamdulillah sambung degree in Business Management. Umur kini pun bukan belasan lagi dahhh. Tapi still maintain macam dulu (perasan jap). Apa pun aku akan cuba mengkongsikan beberapa pengalaman dan tips yang berguna untuk pembaca dan followers yang setia dari first aku buat blog. Trimas kepada anda semua. Walaupun blog yang ditulis tak berapa menarik.. tapi masih ada pembaca yang sudi untuk membaca apa yang mahu disampaikan. So mesti ramai ada resolution untuk tahun 2016 ni kan? what about me? resolution aku masih sama iaitu? haaa.. semestinya nak berubah ke arah kebaikan dan balas jasa keluarga. Lepas aku habis degree je aku akan kerja keras untuk bagi keluarga merasa rezeki yang aku dapat.. INSYA-ALLAH. Then i was thinking about continuing my study.. Master maybe? Hee.. apa-apa pun kita hanya merancang, ALLAH yang menentukan. So please look forward for my next compose.. BYE !

No comments:

Post a Comment