Come visit often

Come visit often

Thursday, January 12, 2017

SPIRULINA mencegah penyakit

Spirulina Elken

Haaa ni cheq nak habaq skit pasal produk ni.. bukan sahaja tujuan nak promote, tapi sebab cheq jugak consume ubat spirulina ni dah 1 tahun.. dan resultnya Masyaallah, sangat baik untuk kekutan minda, metabolisma, dan macam-macam lagi utuk tubuh badan kita.. meh cheq terangkan lebih lanjut di bawah naa, so take noted la hampa semua:


 Bismillah..

Elken spirulina ialah makanan kesihatan alkali dengan nutrien seimbang yang diperlukan oleh badan kita. Ia adalah sangat berkhasiat dan merupakan sumber yg sangat baik.
Merupakan 5 sumber nutrien utama:
🔰protein
🔰lemak
🔰karbohidrat
🔰vitamin
🔰mineral
4 pigment semulajadi
🔰clorophyll
🔰beta-karbohidrat
🔰xanthopyll
🔰phycocyanin

Saya tahu pasti anda semua dok tertanya-tanya produk ni HALAL ke tak. Produk ni HALAL ya cik akak and abang semua, malah produk ni sungguh baik dan mujarab kerana Company yang mengeluarkan produk ini adalah lah di Jepun, company Elken. Pasti ada yang pernah dengar dan pasti tak pernah dengar langsung (pi la google sikit). 


KELEBIHAN SPIRULINA:

1)Memningkatkan tahap metabolisma badan, haa yang umur 25 ke atas tu kena tahu ya, metabolisma badan kita ni bukan selamnya tinggi. Makin kita tua makin turun metabolisma dan ia akan mengakibatkan berat badan senang naik. Contoh sebelum ni hangpa makan western 2 pinggan tapi berat still blh maintain. Tapi in this case, bila metabolisma dan menurun.. hangpa makan 1 pinggan makanan lemak pn still makan masa usus kita nk proses makanan tu smua. 

2) Membantu memenuhi keperluan pemakanan harian untuk badan. Segala nutrisi-nutrisi dalam badan yang tak mencukupi tu, dengan consume spirulina 2 hingga 5 bijik sehari dan boleh cukup nutrisi yang diperlukan seharian.

3)Menghalang pertumbuhan sel-sel kanser. Kalau anda ada sedara-sedara yang sedang melawan sel-sel cancer dari melarut, consume lah 5 bijik pagi dan 5 bijik malam. Insyaallah jika berterusan consume mcm ni boleh kian pulih (makan masa 8 bulan untuk lihat result) Sesuai jugak untuk pesakit-pesakit yang bengkak hati, dan baru lepas operation. Bengkak akan kecut sehingga besar syiling 20 sen. 

Pak cik mat ismail, 73 tahun merupakan pesakit kanser kolon ya tuan dan puan.. dengan mengambil 5 bijik spirulina sehari dan 2 ubatan Elken yang lain iaitu EPA DHA (minyak ikan kod dari lautan biru) dan IG6. Kini mat ismail kian sembuh dan bengkak surut sebesar 20 sen Masyaallah.. 


Spirulina jugak dapat menghalang virus H1N1. Sungguh banyak kebaikan spirulina ni. Saya jugak merupakan pengguna Spirulina. Saya memang tiada penyakit.. tapi tak bermakna saya tak perlu ambil Spirulina dalam harian saya. Spirulina ni banyak membantu saya dalam menguatkan ingatan dan yang paling ketara is pada metabolisma saya memang meningkat. Saya perasan akan semua perubahan dalam masa 1 bulan. Badan pun rasa ringgan dan kurang sakit sendi dan otot tegang. Bahu saya sebelum ni sentiasa tegang tapi lepas consume 2 bijik pagi dan 2 bijik malam, Alhamdulillah tegangan otot dah tak rasa dan se akan tak pernah alami.

Jom kita lihat FEEDBACK dari pengguna SPIRULINA yang lain. Apa kata depa:









SPIRULINA ELKEN SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG DAN BAYI










ELKEN SPIRULINA adalah 100% selamat dan baik untuk tubuh badan.. yang paling penting HALAL dan suci.

Spirulina rumpai laut yg tnggi dgn alkali ini mudah untuk dihadam dan mudah diserap oleh badan kita. Elken spirulina ini juga merupakan makanan tambahan yg sesuai untuk mencapai kesihatan dan tenaga vital.
Harga terkini:
--->300 tablets RM113.00
--->500 tablets RM181.00
--->1200 tablets RM429.00
--->3000 tablets RM839.00
Mahu tahu lebih lanjut mengenai Elken spirulina? Kami boleh consult anda dengan lebih lanjut.
Hanya whatsapp +011 14467867







No comments:

Post a Comment