Come visit often

Come visit often

Saturday, April 16, 2011

Nak potong rambut FREE ?

Potong rambut ? HAHAHA .

~12/4/2011~ hostel smtdlm -dorm adil-


Cerita AL-kesah~

mule2 si alloy tanye aku.. pandai potong rambut tak ?sambil tersenyum kambing aku cakap pandai2.. ade pengalaman (sebenarnye xde pengalaman pown)..esoknyer wan plak cakap,''weyh potong rambut aku.. rambut depan jew..'',dengan penuh yakinya aku ambil gunting and cakap..''jom!!cepat amek surat khabar!!..''


Aku gunting rambut dorang dengan gunting warna merah  lebey kurang macam dlm gmbr ni la  dah aku cakap nak gunting rambut dorang dgn YAKINnya,dorang pown yakin lar.. (terharu ade org percaya aku) round one gunting rambut tia, dia ckp nak potong rambut menyenget ala2 EMO la. ngan dahi aku yang berpeluh-peluh, aku pown halakan gunting tu kat rambut depan tia ah sudah !

Masa nak potong rambut tia ,memang muka aku berkuah! terutama dekat dahi sampaikn dornag nak lapkan peluh aku huhu~seriously memang aku takot! nak2 tia ckp ''woi mar,berpeluh-peluh dahi ko.. ko okay x ni, ko jgn mar..''. aku pown ape lg ''kalau ko yakin ,aku pown yakin.. so tlg ar bagi kerjasama..'' BAHAHAH  habis larh rambut kau cacat tia.

Then, slash!terpotong sikit rambut dia! fuhh okay lagi .. potong lagi pastu aku ckp ''siap..'' dia pown pandang ar kat cermin and ckp ''ape ni mar!!cacat rambut aku..'', OMG!!aku da mencacatkan rambut org ker ?! rasa bersalah tu mmg ader .. HIHI tp rambut dia mmg susah nak bentuk sebab ikal mayang .then dalam panic2 tu.. si wan aisyah amek gunting and potong rambut dia sendiri kat depan kitaorang. Terserlah bakatnyer disitu.

After dia potong rambut dia,mmg kemas!sesuai dgn dia.. comel la jgak..dia potong rambut gaya 'straight'..macam ni::




Dalam terkejot beruk tu dorang lupekan aku and suruh si wan guntingkan. Aku diam jela, HEHE. Aku just samakan rambut alloy kat belakang tujela pengalaman aku potong rambut orang memang kerja gile betol! HAHAHA so pasni siapa yang nak rambut stylish2 tu contact larh aku. 017xxxxxxx . WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN.




















No comments:

Post a Comment