Come visit often

Come visit often

Monday, December 10, 2012

jom kenal pakwe aku . uweeeee

MR.POT POT

Semenjak duduk hostel ni, pandai2 larh jage diri makan minum kena sendiri. Masakan mak harus dilupakan ! haha. Disebabkan kitaorang ni terlebey malas nak menapak ke cefe. Kitaorang masak sendiri ! nampak tak permainannyer di situ heee. Periuk nasi larh harapan kitaorang skunk .. jeng jeng jenggg .. meet MR.POT POT -------


Hensemkan pakwe aku ni .. tak langsung macam pakwe korang, well yang penting dia kasi aku makan, risau dia kalau aku tak makan .. hee. Tapi aku just pergunakan dia untuk masak je .. HAHAHA. check it out !

Sesudah siap je aku orang pertama melantak ! hahaha dah tahap kebulur dah masa bao aroma sardin ni .. masak cincang2 jee .. aku pown tak ingat berapa sudu garam and gula aku letak .. hahaha. Jangan malu2 untuk meniru kami ~ kalau tak malu laa hahaha

No comments:

Post a Comment