Come visit often

Come visit often

Monday, December 10, 2012

Dah Bosar !!

SISWI Life <3 <3

Hai! dah lame xupdate blog~sesudahnyer tamat pelajaran di SMTDLM akhirnya digelar 'siswi'. HAHA dah besar dah aku ni. Kini aku belajar di Melaka! kenape la aku terikat ngan melaka yer? hahaha smpai ayah aku cakap nanti aku khawin ngan orang melake ?! (ayah itu doa) . hmm pape pown life kat universiti ni memang best. Fikiran aku luas je slalu. Aku harap aku boleh dapatkan segulung ijazah untuk parents aku nanti  insyaallah. Amin! hehe wish me luck.

Nak show off tempat tinggal jap :

Den duduk Apartment jo .. tapi ini bukan sebarang apartment! feymes tau kat area jalan hang tuah ni. Kalau korang naik teksi and cakap 'nak pergi ayam' confirm driver tu xtanya dua kali hahaha kenape panggil ayam plak? sebab nama apartment ni 'Apartmenat Yayasan Melaka' singkatannyer disini 'AYAM' kau ado ?

No comments:

Post a Comment